Ambtshalve uitschrijvingen uit de Basisregistratie personen (BRP)

 

Kennisgeving

Burgemeester en wethouders geven kennis van het feit dat onderstaande personen met onbekende bestemming zijn vertrokken van het adres waarop zij in Breda staan ingeschreven. Als gevolg hiervan hebben burgemeester en wethouders, met inachtneming van de geldende bepalingen uit de Wet basisregistratie personen, ambtshalve besloten tot opneming van het gegeven van vertrek van deze ingezetenen uit Nederland.

 

In onderstaande lijst is de datum van het besluit opgenomen. Het besluit is gestuurd naar het adres dat als laatste bekend is van deze personen.

 

P.A. Martins, geboren 20 juni 1996, datum besluit 10 januari 2020

J. Wouters, geboren 2 april 1991, datum besluit 10 januari 2020

M.M. Schulz, geboren 4 november 1992, datum besluit 10 januari 2020

L.E. Mihăilescu, geboren 1 februari 1999, datum besluit 13 januari 2020

R.S.R. Duerinck, geboren 16 november 1989, datum besluit 13 januari 2020

J. Alvarez Sanchez, geboren 23 juni 1997, datum besluit 13 januari 2020

M. Monori, geboren 27 februari 1957, datum besluit 13 januari 2020

K. Mets, geboren 16 mei 1993, datum besluit 13 januari 2020

R.L. Balázs, geboren 19 oktober 1982, datum besluit 13 januari 2020

V. Merx, geboren 13 mei 1994, datum besluit 13 januari 2020

S. van Vugt, geboren 21 februari 1967, datum besluit 14 januari 2020

M.J.Gerlach, geboren 15 juni 1994, datum besluit 14 januari 2020

A.M. Koperska, geboren 1 maart 1995, datum besluit 15 januari 2020

M.B. Lund, geboren 13 maart 1991, datum besluit 15 januari 2020

O.D.Vanderzanden , geboren 14 juli 1997, datum besluit 15 januari 2020

V.M. Ramis Hubbert, geboren 18 januari 1986, datum besluit 15 januari 2020

D.H. Batz, geboren 11 januari 1990, datum besluit 16 januari 2020

J. Klimek, geboren 23 mei 1996, datum besluit 16 januari 2020

B. Chender, geboren 4 oktober 1987, datum besluit 16 januari 2020

 

Rechtsmiddelen

Het is voor belanghebbenden mogelijk om tegen de hierboven genoemde besluiten op grond van de Algemene wet bestuursrecht een bezwaarschrift in te dienen. Dit moet binnen zes weken na de datum van het besluit schriftelijk ingediend worden en gericht zijn aan burgemeester en wethouders van de gemeente Breda, t.a.v. Adviescommissie bezwaarschriften, Postbus 90156, 4800 RH te Breda. De datum van het besluit staat voor elke belanghebbende in bovenstaande lijst.

 

In het ondertekende bezwaarschrift moet het volgende zijn opgenomen:

• naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;

• de datum waarop het bezwaarschrift wordt ingediend;

• een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt (nummer Gemeenteblad);

• de redenen waarom bezwaar wordt gemaakt.

Als het bezwaarschrift door iemand anders dan de belanghebbende wordt ingediend, moet een volmacht worden meegestuurd.

Het bezwaarschrift kan ook per elektronisch formulier worden verzonden. Dit formulier is te vinden op www.breda.nl. Daar is ook meer informatie over bezwaarschriften te lezen.

 

Naar boven