Wijziging Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen

Bijlage 3: Aanwijzing van beheerfunctionarissen door de informatiebeheerder

 

Op grond van artikel 2 van de Regeling beheer en toezicht basisregistratie personen zijn de navolgende beheerfunctionarissen aangewezen:

 

Gegevensbeheer

Als gegevensbeheerder is aangewezen : hoofd team Publiekszaken.

Als plaatsvervanger is aangewezen: hoofd team Administratie

 

Applicatiebeheer

Als applicatiebeheerder en plaatsvervangende applicatiebeheerders zijn aangewezen : medewerkers van het team Informatievoorziening, vakspecialist B en vakspecialist C

 

Berichtenverkeer

Belast met het berichtenverkeer: medewerkers van het team Informatievoorziening, vakspecialist B en vakspecialist C en alle medewerkers van het team Publiekszaken zijn aangewezen

 

Gegevensverwerking

Als gegevensverwerkers zijn alle medewerkers van het team Publiekszaken aangewezen

 

Afnemen verklaringen artikel 2.8, lid 2 van de wet

De bevoegdheid tot het namens het college van burgemeester en wethouders afnemen van de in artikel 2.8, lid 2, onder sub e, van de wet bedoelde verklaring wordt toegekend aan:

de medewerkers backoffice en burgerlijke stand van het team Publiekszaken, vakspecialist B en vakspecialist C.

 

Zeist, 23 augustus 2017

Manager afdeling Publiek en Dienstverlening

Naar boven