Verkeersbesluit Spuistraat 24 venstertijden gehandicaptenparkeerplaats

Logo Amsterdam

 

Nummer CE18-02481 d.d. 19 juni 2018

 

Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam

 

Overwegingen ten aanzien van dit besluit

Gelet op de bepalingen van de Wegenverkeerswet 1994 en het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990,

Gelet op onderdeel l.1uit de Verordening op het lokaal bestuur behorende bevoegdhedenregister van het dagelijks alsmede onderdeel l.1 van het algemeen mandaatbesluit stadsdeel Centrum,

Overwegende

  • dat de vergunninghouder met kenteken SF-907-T in het bezit is van een gehandicaptenkaart “bestuurder”;

  • dat vergunninghouder alleen gebruik maakt van de gehandicaptenparkeerplaats tijdens werkdagen;

  • dat het gezien de parkeerdruk wenselijk is de parkeerplaats buiten de werktijden ter beschikking te houden voor het reguliere parkeerareaal;

  • dat voor het invoeren van venstertijden een verkeersbesluit genomen dient te worden;

  • dat in onderstaand besluit de verkeerstekens zullen worden benoemd conform artikel 96 van het RVV 1990;

  • met betrekking tot de in dit besluit genoemde maatregelen conform artikel 24 van het BABW overleg is gevoerd met de politie;

  • het hierna genoemde weggedeelte onder beheer is van en gelegen is binnen de grenzen van stadsdeel Centrum.

 

BESLUIT

  • 1.

    door het plaatsen van het onderbord met de venstertijden ma t/m vr 07:00 – 18:00 uur onder het kentekenbord SF-907-T aan de Spuistraat 24 (parkeervaknummer 121352487749) venstertijden te hanteren voor deze gehandicaptenparkeerplaats;

  • 2.

    te bepalen, dat met het van kracht worden van dit besluit, eerdere verkeersmaatregelen in het onderhavige verkeersgebied komen te vervallen indien die met dit besluit in strijd zijn dan wel niet in overeenstemming zijn;

  • 3.

    dit besluit in werking te laten treden zodra het bord en onderbord genoemd onder 1 geplaatst zijn;

 

 

 

Het college van burgemeester en wethouders van Amsterdam

namens hen het dagelijks bestuur van de bestuurscommissie van stadsdeel Centrum

namens deze,

Iris Reuselaars

 

 

Afdelingshoofd Schoon en Heel

 

MEDEDELINGEN

Bezwaar- of beroepsclausule

Belanghebbenden kunnen op grond van artikel 7:1 van de Algemene wet bestuursrecht, binnen zes weken na de datum van publicatie een gemotiveerd bezwaar maken tegen dit besluit.

 

Een bezwaarschrift moet worden ondertekend en minstens bevatten: uw naam en adres, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt, de gronden van uw bezwaar en het kenmerk nummer van dit besluit. Wilt u ook uw telefoonnummer vermelden en een kopie van dit besluit mee zenden. Het algemeen bestuur stelt het op prijs als u een kopie van uw bezwaarschrift faxt naar nummer 020 256 4433.

 

U stuurt uw bezwaarschrift naar:

Algemeen bestuur van de bestuurscommissie voor stadsdeel Centrum

Juridische Zaken

Postbus 202

1000 AE Amsterdam

 

Het maken van bezwaar schorst de werking van dit besluit niet. In spoedeisende gevallen kunt u bij de Voorzieningenrechter een voorlopige voorziening vragen, nadat u bezwaar heeft gemaakt, bij de Voorzieningenrechter, sector Bestuursrecht, Postbus 75850, 1070 AW Amsterdam. U betaalt hiervoor griffierechten.

 

Origineel aan:

Informatievoorziening IDB

 

Afschrift aan :

RvE Dienstverlening/Vergunningen (regulier)

Informatievoorziening/Functioneel en Gegevensbeheer

RvE Dienstverlening/Algemeen en sociaal loket

Gebiedsmanagement

Schoon & Heel Procesunit

Politie regionale eenheid Amsterdam

Dienst Stadstoezicht

Stichting Gehandicapten Overleg Amsterdam

ENFB

Naar boven