Besluit van de voorzitter van de commissie van advies voor de bezwaren en klachten van de gemeente Smallingerland houdende regels omtrent mandaat voor bevoegdheden secretaris Commissie bezwaren en klachten

De voorzitter van de commissie van advies voor de bezwaren en klachten van de gemeente Smallingerland,

 

overwegende, dat het ten behoeve van de praktisch uitvoering van de werkzaamheden van de commissie nodig is om enkele aan de voorzitter toegekende bevoegdheden te mandateren;

 

gelet op het bepaalde in de Algemene wet bestuursrecht en het artikel 8 aanhef en onder a tot en met d, artikel 9 lid 1 en artikel 11 lid 1 van de Regeling commissie bezwaren en klachten Smallingerland 2020;

 

besluit;

I.  

De volgende bevoegdheden genoemd in de volgende artikelen van de Regeling commissie bezwaren en klachten Smallingerland 2020 te mandateren aan de secretaris van de commissie van advies voor de bezwaren en klachten:

 

  • artikel 8 aanhef en onder a t/m d:

    onder a: machtiging vragen ex artikel 2:1 lid 2 Awb;

    onder b: hersteltermijn geven ex artikel 6:6 Awb;

    onder c: stukken toezenden aan gemachtigde ex artikel 6:17 Awb;

    onder d: stukken ter inzage leggen ex artikel 7:4 lid 2 Awb;

  • artikel 9 lid 1: bepalen van plaats en tijdstip van de hoorzitting;

  • artikel 11 lid 1: uitnodigen voor de hoorzitting;

II.  

dat dit besluit in werking treedt op de dag na bekendmaking in het Gemeenteblad.

 

Aldus besloten op 21 april 2020

voorzitter commissie bezwaren en klachten,

kamer algemene zaken, 

mw. mr. J. Wiersma-Veenhoven 

voorzitter commissie bezwaren en klachten,

kamer sociaal domein,

dhr. mr.drs. J.H.G.H. Ananias

Naar boven