Gemeente Landgraaf - Voorbereiding vaststellen geactualiseerde bodemkwaliteitskaart

 

 

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Landgraaf heeft in haar vergadering van 12 mei 2020 ingestemd met het voeren van een openbare voorbereidingsprocedure (conform het gestelde in 49 van het Besluit bodemkwaliteit) ingevolge de afdeling 3.4 van de Algemene Wet Bestuursrecht ter voorbereiding van de vaststelling van de geactualiseerde bodemkwaliteitskaart (conform het gestelde in artikel 44 van het Besluit bodemkwaliteit).

 

De geactualiseerde bodemkwaliteitskaart ligt gedurende 6 weken ter inzage van 20 mei 2020 tot 1 juli 2020.

 

Gedurende deze termijn kunnen belanghebbenden hun zienswijze ten aanzien van het voornemen van het college tot vaststelling van de geactualiseerde bodemkwaliteitskaart, kenbaar maken aan de gemeente landgraaf, Postbus 31000, 6370 AA Landgraaf. U kunt uw zienswijze ook mondeling kenbaar maken, doch bij voorkeur wordt verzocht om uw zienswijze schriftelijk te uiten.

Voor meer informatie kunt u eveneens terecht bij de technisch bodemspecialist van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling en Grondzaken, telefoon: 045-5695222 of via e-mail: gemeente@landgraaf.nl.

 

Naar boven