Aanvraag omgevingsvergunning Landstraat 52, 52a en 52b te Bussum

 

Op 18 maart 2019 heeft de gemeente een aanvraag ontvangen voor het realiseren van appartementen op de begane grond en het wijzigen van de voor- en achtergevel op locatie Landstraat 52, 52a en 52b te Bussum. De aanvraag is geregistreerd onder zaaknummer HZ_WABO-19-0497.

Procedure:

Het besluit op de aanvraag om omgevingsvergunning wordt voorbereid middels de reguliere voorbereidingsprocedure.

Informatie en Inzage:

Voor informatie kunt u op werkdagen telefonisch, van 8.30 – 13.00 uur, contact opnemen met de afdeling Vergunningen, Toezicht en Handhaving op telefoonnummer 035 207 09 20. Via de website van onze gemeente kunt u een afspraak maken voor een baliebezoek. Kies als activiteit "omgevingsvergunning inzien". Tevens zijn de stukken met betrekking tot de aangevraagde omgevingsvergunning op te vragen via de gemeentelijke website https://gooisemeren.nl/bouwen-en-slopen/bouwtekeningen (o.v.v. het zaaknummer).

Bij de beoordeling van een aanvraag kunnen wij advies vragen aan de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E). De agenda voor de Commissie Ruimtelijke Kwaliteit en Erfgoed (CRK&E) kunt u vinden op de gemeentelijke website gooisemeren.nl.

Openingstijden balie Vergunningen, Toezicht en Handhaving:

Maandag: 8:30 – 13:00 uur

Dinsdag en woensdag: 8:30 – 17:00 uur

Donderdag: 8:30 – 12:00 uur

Vrijdag: 8:30 – 13:00 uur

Afspraak via website: https://afspraak.gooisemeren.nl/Internetafspraken

Naar boven