GEMEENTE UTRECHT: Besluit tot wijziging adresgegevens in de basisregistratie personen

Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Utrecht maakt bekend dat van de volgende personen is besloten de bijhouding van de persoonslijsten van deze personen op te schorten. Dit gebeurt op grond van artikel 2.22 Wet BRP wanneer er geen nieuw adres bekend is en op grond van artikel 2.21 Wet BRP, wanneer het aannemelijk is dat betrokkene is vertrokken naar een bepaald land. Dit betekent dat zij met ingang van 27 juni 2019, publicatie datum van het voornemen, niet meer op het adres staan ingeschreven en worden geregistreerd als vertrokken naar een (on)bekend land.

Naam­

Geboorte datum

Ambtshalve uitschrijven naar

Zweerus, R.J.

07-10-1971

Onbekend

El Harrak El Harrak, R.

01-01-1970

Onbekend

Diler, S.

04-08-1978

Onbekend

Waite, J.H.

25-12-1980

Onbekend

de Cocq, B.J.

19-08-1990

Onbekend

Saidova, B.S.

29-11-1970

Onbekend

Marinov, G.B.

20-10-1974

Onbekend

Uit onderzoek van de gemeente Utrecht is gebleken dat bovenstaande personen niet meer wonen op het adres waar zij volgens de BRP staan ingeschreven. Zij hebben geen aangifte gedaan van adreswijziging of vertrek en het adresonderzoek leverde geen nieuw adres in Nederland op.

De registratie als vertrokken naar een (on)bekend land kan gevolgen hebben voor bijvoorbeeld een uitkering, ziektekostenverzekering, het aanvragen van een rijbewijs of paspoort en de opbouw van AOW.

Bent u belanghebbende en vindt u het besluit om een bepaalde reden onjuist?

Als u vindt dat het besluit onjuist is, dan kunt u bezwaar maken. U kunt uw bezwaar digitaal indienen. Daarvoor kunt u alleen gebruik maken van het door de gemeente beschikbaar gestelde digitale formulier. Dit vindt u op www.utrecht.nl/bezwaar. U kunt het bezwaar niet per e-mail insturen. Maakt u liever per brief bezwaar, dan kunt u uw bezwaarschrift sturen aan de Gemeente Utrecht. Het adres is:

Gemeente Utrecht

Interne Bedrijven, Juridische Zaken

Postbus 16200

3500 CE Utrecht

Zorg ervoor dat u het bezwaarschrift indient binnen zes weken na de dag waarop dit besluit bekend is gemaakt. Daarmee voorkomt u dat wij uw bezwaarschrift niet meer kunnen behandelen.

In het bezwaarschrift neemt u in ieder geval op:

- uw naam, adres, datum en handtekening; graag ook het telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent;

- een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht; vermeld hierbij de verzenddatum en het kenmerk van dat besluit of stuur een kopie daarvan mee;

- de reden waarom u vindt dat het besluit onjuist is.

Hoogachtend,

Het college van burgemeester en wethouders

Namens hen,

Senior Adresonderzoeker,

Burgerzaken, Gemeente Utrecht

Utrecht, 19-8-2019

Naar boven